Nye hold i sæson 24/25

Børnekoret for børn der går i 3.- 5. klasse
I børnekoret kommer vi til at lære hinanden godt at kende, imens vi synger sammen. Koret er et sted, hvor vi alle synger med vores eget næb, kommer som dem, vi er og bidrager med det vi hver især kan til fællesskabet. Det handler om at have det godt  godt med at synge og lære sin egen stemme at kende. Vi synger et bredt repertoire af nye og gode gamle sange både på dansk og engelsk og i børnekoret kaster vi os også ud i flerstemmigheden. Vi leger med stemmerne, varmer dem godt op og bliver klogere på stemmen i kroppen.
Kom og lær din stemme at kende sammen med andre, mød nye venner fra de andre skoler her i Hvidovre og få nogle gode oplevelser sammen både på ugentlig basis, men også med koncerter vi skal lave sammen.
Der forventes et stabilt fremmøde og deltagelse ved koncerter og kordage.
Underviser: Johanne Elise Shcack von Brockdorff
MINI STREET BEATS - rytmisk samspil til de yngste 6 - 8 år

Kan du lide at spille rytmer og trommer? Kunne du tænke dig at gøre det sammen med andre?
Oplev hvor fedt det er at spille på alle mulige rytme instrumenter fra 'gaden'. Vi prøver alt fra brazilianske trommer til body-percussion og STOMP-instrumenter. Lejlighedsvis får vi måske besøg af en anden musiklærer, hvor vi (aktivt) kan lære om andre musikinstrumenter.

Start: september 2024
Hvornår: Onsdag kl. 16 - 16.45